Iet en Theo in New Zealand and Down Under

Bezoek Auckland

Vrijdag 30-09

Uitgeslapen en na het ontbijt met de bus naar down town. We stappen uit bij de Sky Tower en besluiten om meteen maar naar boven te gaan. Later bleek een prima keuze want toe was het droog en helder. We gaan als een speer naar boven naar de 51e verdieping 186 meter hoog. Geweldig mooi uitzicht over Auckland, alleen in down town is hoogbouw en de rest is laagbouw en heel veel groen en water. Vervolgens nog hoger naar het Sky Deck, 60e verdieping en 220 meter hoog. Hetzelfde uitzicht maar dan hoger.

Daarna met de bus naar mount Eden. Een vulkanische berg en krater, Auckland is gebouwd op 50 uitgedoofde vulkanen. Vandaar hebben we de coast to coast walkway gelopen naar het centrum. We passeren de wintertuin met prachtige planten en pakken in het centrum nog even het “happy hour” mee en dan weer met de bus terug naar de camping. Morgenvroeg vertrekken we voor onze rondreis.

Marjon

En dat allemaal op een dag, actief hoor!

Rob

Superleuk om jullie trip zo te volgen. Kijk uit naar de volgende belevenissen.

Anita

Wat een belevenissen al, en nog maar net onderweg. Goed dat jullie een verslag maken.
Het klinkt allemaal fantastisch en zo te lezen loopt alles op rolletjes. Heel veel plezier, wij vertrekken zo voor onze grote reis naar Oosterbeek, nog een weekje nazomeren. Tot het volgende verslag. Geniet!!!

Groet,

Frits en Anita

leo van riel

het lijkt wel of jullie over 2 weken weer terug willen zijn. je moet er wel van genieten groet van ons allen

Dorine

Heel veel plezier!!!!