Mooiste strand van Queensland en daar liggen wij gewoon op.

Vrijdag 18-11

Na een laat ontbijt vertrokken we rond half elf terug richting Bundaberg om daar even boodschappen te doen en vervolgens reden we richting Agnes Water. Volgens een bord langs de weg de plaats met het fijnste klimaat en de mooiste stranden van Queensland. Bij Joe’s Roadhouse getankt en koffie gedronken, hier had de tijd stilgestaan. Er was werkelijk van alles te koop, van slippers tot vis en van Huggies tot ananas.

Rond Bundaberg groeit veel suikerriet dat mede wordt gebruikt voor het stoken van de Bundaberg Rum. Rond half twee zijn we in Agnes Water. Een fruitlunch in het park en daarna een paar uurtjes heerlijk op het mooiste strand van Queensland gelegen. Daarna hebben we nog anderhalf uur gereden. We zagen onderweg kangoeroes, kennelijk komen die zo vanaf vijf uur tevoorschijn. Het zijn echt flinke beesten. Om half zeven waren we op Discovery Campsite. Als het helemaal donker is zien we weer vier kangoeroes vlak bij de camper over de camping springen.