Iet en Theo in New Zealand and Down Under

Terug naar Mierlo en het einde van een geweldige reis.

Zondag 4-12

We zouden om 00.25 uur vliegen maar het boarden wilde maar niet beginnen. Er zijn altijd mensen die dan ongeduldig worden en willen weten wat er aan de hand is. Volgens de grondsteward zat er een “scratch on the wing” en moest een technisch ingenieur bepalen of we mochten opstijgen. Na een dik half uur begin het inchecken en blijkbaar viel het dus wel mee met die scratch. Toen we zaten meldde de piloot zich en vertelde dat de vliegtijd korter was in verband met wind en dat we bij normaal vertrek te vroeg in Amsterdam zouden zijn en daar mag voor zes uur niet geland worden. Om iets na een uur Hong Kong tijd vertrokken we. Dat was 6 uur ’s avonds Nederlandse tijd. Na het diner een pil genomen en geslapen. Theo tot drie uur en ik tot vier uur. Volgens de stewardess had ik geslapen als een baby.

Om 06.05 uur raakten we weer Nederlandse bodem. We moesten vrij lang op één van beide koffers wachten en om zeven uur zagen we onze Gijs, Mariken en André die ons stonden op te wachten in de aankomst hal. Mariken en André hadden ons ook uitgezwaaid en stonden nu ook weer in alle vroegte om ons welkom te heten, de scheten.

We hebben nog even ontbeten in Rotterdam bij Gijs en Suus en Fien natuurlijk.Gijs heeft ons vervolgens naar Mierlo gebracht en om kwart over elf waren we thuis. Het einde van een geweldig mooie reis naar hele mooie landen met heel vriendelijke mensen.

Dit is ook het laatste verslag van ons reisblog. Iedereen die ons heeft gevolgd heel erg bedankt voor de belangstelling en de vele leuke reacties die op op de site hebben ontvangen.

Marjon

Dan hierbij ook een laatste reactie . Fijn dat jullie weer veilig thuis gekomen zijn. Sterkte met afkicken ! Bedankt voor alle verhalen .

To Felix

Fijn dat jullie, voor zover wij kunnen nagaan, gezond weer thuis zijn, Slaap maar lekker uit en we spreken elkaar wel weer.

rob en coleta

fijn dat jullie weer in de buurt zijn.
we zien jullie weer gauw

marjolie en hein

Fijn dat jullie gezond en voldaan weer in het koude Nederland zijn gearriveerd. Nu kan het nagenieten gaan beginnen.
We spreken elkaar spoedig!

anita

Welkom in ons koude , maar ook zo mooie kikkerland . Lekker nagenieten en uitrusten van de reis.

Wim en Paula.

Welkom terug in ons oooooo zo mooie Mierlo.